Mark en José in the U.S.A.

Voorbereiding part II - geschreven door José

Eerst even over de reacties! Leuk om die allemaal te lezen!
In mijn vorige berichtje gaf ik aan dat we 11 staten gaan bezoeken maar uit betrouwbare bron (een Amerikaanse die al goed Nederlands kan lezen en schrijven! (Hi Maaret!) dat ik nog twee staten vergeten was! Delaware en Maryland! (niet dat we daar stoppen maar we gaan er met de trein doorheen.)

Verder nog een berichtje uit het wilde westen van NL;
Maurits; José schrijf je met een s!! Aaargh!

Verder stelden twee party-gansters nog voor om een afscheidfeestje te houden...
Euuuh jongens; 5 weken hè? Niet 5 maanden!
Maar; als jullie voor een feestje in zijn dan komt er een feestje hoor!
Datumvolgt binnenkort! :-)

We zijn al weer wat verder in de voorbereidingen.
Ook het hotel op Hawaïï is geboekt!
We hebben een Ocean Front Room (Lees; Zeer goed uitzicht op het Waikiki Beach) in het Park Shore Waikiki Hotel, zeer gunstig gelegen voor een zon, zee en strandafsluiting!

Veder hebben we even gechecked hoe het met de bagage zit;
Per persoon mag je 2 stuks handbagage meenemen (een tasvan maximaal 18 kiloen een 'personal item' zoals de laptop en mijn cameratas) en, als klap op de vuurpijl, 2 koffers van maximaal 23 kilo per stuk. Dat betekend dat we met zijn tweetjes 128 kilo aan bagage mee mogen nemen!

Dat wordt dus een uitgebreide shopsessie in de verschillende grote steden; Ik noem een 5th avenue in New York (Macy's, Bloomingdales etc.) en Rodeo Drive in Los Angeles (Armani, Gucci, Ralph Lauren). Die laatste zal wel redelijk boven ons budget liggen, haha!

(Heeft iemand een aanhanger te leen om ons op te komen halen van Schiphol?)

Reacties

Reacties

Belinda

Jaloerssss! Super leuk dat jullie erheen gaan. En na de tijd wil ik alle foto's zien :-).

Arjen

Dat ziet er allemaal erg goed uit! lijkt me ook wel leuk om een Boeing 747-400 met aanganger te zien! Jullie kopen toch wel een mooie hawai-zwembroek als jullie daar zijn?

Laterz,
Arjen

Florie

Het aftellen is nu echt begonnen he!!
Vind het echt super tof dat jullie die kant op gaan!
Veel foto's maken he maar aan jose (onze halve japanner) kan dat wel overgelaten woden... (grapje hoor jose)
Liefs Floor

Reinier

Ik vraag me toch af wie al die kilo's gaat dragen..Mark, begin maar vast met trainen.

Suzanne

leuk om te zien dat jullie je ook voorbereiden voor een heerlijke reis naar Amerika. Wij gaan begin maart naar Seattle om vervolgens voor twee weken naar hawaii door te reizen (oahu, big island en maui). De laatste week zijn we dan weer in Seattle en omgeving.
De reis die jullie gaan maken hebben wij ook gedaan (NY, washington, SF, de nationale parken (zelfs page), LA, las Vegas) allemaal helemaal te gek! Als jullie SF leuk gaan vinden dan weet ik zeker dat jullie voor een volgende keer ook Seattle helemaal leuk zullen vinden (vanuit daar kun je de eilandjes voor de kust eneen mooie rondreis door Canada maken). Allemaal super.

Veel plezier!
Suzanne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!