Mark en José in the U.S.A.

Nog.. (Geschreven door José)

...40 nachtjes slapen
...960 uren wachten
...576000 minuten om nog meer informatie te vinden
...34560000 seconden tot de grote reis Nog maar heel even dus! Hier nog even een kort stukje over de voorbereidingen. Elles, mijn kleine (nep-)zusje, vroeg wanneer ik weer eens iets nieuws zou schrijven. Nu dus El!

Er zijn nog meer hotels geboekt en heb nog meer uurtjes achter de laptop gezeten op zoek naar informatie. Reisleidster José is er bijna helemaal klaar voor! Toch slaan de zenuwen een beetje toe. Weten we wel wat we willen zien onderweg? Slaan we dan niet allemaal leuke ‘hotspots’ over? Maar ach, er moet ook wat verrassingselementen in de vakantie zitten of niet?

Ik heb gelukkig nog 40 avonden om diverse websites en het belangrijke allesamerika.nl forum uit te pluizen.. Sorry pap! ;-) Het enige ‘nieuwtje’ dat ik nu heb is het volgende; Onze vlucht van Cleveland naar San Francisco is met een kwartier vervroegd. We hebben dus maar 55 minuten de tijd om over te stappen. Ben erg benieuwd hoe en òf we dat gaan halen! Avontuurlijk zou ik het maar noemen! Het volgende berichtje zou waarschijnlijk op de dag voor vertrek zijn.
(Als ik van de adrenaline niet kan slapen! Haha!)

Reacties

Reacties

Reinier

Hee Jos,

niet stressen he, vergeet niet dat Rick en ik gewoon zonder plan zijn vertrokken en volgens mij ook niets hebben overgeslagen. Bouw vooral ook een beetje vrijheid in, niets zo lekker als niet hoeven te haasten van A naar B.

Zorg je wel dat je niet te veel bagage hebt :P Die 55 minuten komt goed, het is binnenlandse vlucht, tenzij ze Mark voor crimineel aan gaan zien dan...

Adios,

Rein

Arjen

Hey Mark en José,

Ik kan me goed voorstellen dat je een beetje aan het stressen bent. Mezelf kennende zou ik dat ook doen. Daarom heeft Reinier groot gelijk om een beetje vrijheid in te bouwen! Overal is wel wat te zien, mooi of lelijk, elke plek is nieuw en elke plek heeft zijn eigen beleving. Goh wat een filosofische woorden, haha

Veel plezier met voorbereiden en tot zaterdag!

Ajo,
Arjen

Maupie

Ik zie allemaall verhalen van Josje??? Maak er samen een geweldig feest van en ik zal jullie volgend!!

gr Mau

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!