Mark en José in the U.S.A.

Morgen is het zover.. (Geschreven door Jose)

Uiteraard geschreven door José!

Nog maar 1 nachtje slapen en dan gaan we beginnen! Echt ontzettend spannend. Ik ben op van de zenuwen maar mijn koffer is zo goed als ingepakt.. (nog even de chaos op mijn kamer oplossen, die hierdoor veroorzaakt is).

Samen met Mark had ik een keurige 17 kilo aan bagage voor hem ingepakt. (Je leest het goed, we hebben zijn koffer ingepakt) Maar ongemerkt heeft ie er nog wat kilootjes aan kleding en andere rommel bij ingestopt, dus meneer zit inmiddels op 24 kilo! (be-lach-e-lijk!) Ik zit gelukkig keurig op 16 kilootjes..

Nou de laatste loodjes wegen, spreekwoordelijk gezegd, altijd het zwaarst, dus nog even hard werken, op tijd het bedje in duiken, en nog even een nederlands ontbijtje achter de kiezen (beschuitje pindakaas!) en dan op weg naar het grote avontuur!! Wooeeeh!

Reacties

Reacties

adelie

Hahaha ... de hierdoor ontstane chaos....
Schatje.. op jouw kamer is het alijd een chaos....


Ik wens jullie een hele goed reis... tot snel... geniet!!!

Jos

Heel veel plezier en rustig aan he!!

Ciska

Nou, als het goed is zitten jullie nu in het vliegtuig. Er is geen weg meer terug. Heel veel plezier!

Groetjes Anja en Ciska

Marja

He Nepnichtje!

Goede reis gehad?? Ik ben wel een beetje jaloers op jullie hoor... Het is hier echt rotweer... regen, regen en nog eens regen... Gisteren nog heerlijk buiten gezeten, vandaag is het weer 10 keer niks!!!!

Heel veel plezier met z'n tweetjes! En Mark: doe een beetje lief voor je vriendinnetje he??? ;-)

Liefs, Marja

marion den hartog

Mark, bij ons zijn het altijd de dames waarvan de koffer te zwaar is :)

Voor jullie samen: een heel mooie vakantie, geniet ervan.

Groetjes,
Marion

janet

Hoi José en Mark, laat ons maar ploeteren in ons nieuwe huis. Een hele fijne reis gewenst! Geniet er van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!