Mark en José in the U.S.A.

Out!!

Dat zullen we vanavond nog wel vaak horen! We gaan naar een Baseball wedstrijd! (Honkbal dus, voor de niet-sportievelingen). We gaan het New York Yankees stadium om een wedstrijd te volgen tussen deze club en de Seattle Mariners. De kennis van de regels gaan bij mij niet verder dat het wekelijkse potje slag- of softbal op de Mavo (8 jaar geleden!). Maar dat mag de pret vast niet drukken. We zitten in vak 17 dus voor de lieverhebbers kan het gegoogled worden! Morgen zou ik er uitgebreid een verslagje over schrijven. (Of misschien Mark? Dit is immers meer zijn ding!)

Dit is wat we de rest van de dag al reeds gedaan hebben!

Dag. 4

Vanochtend hebben we maar eens een beetje uitgeslapen. Lekker rustig aangedaan en een lekker broodje met de meest goddelijke ham die je je maar kan bedenken. Tevens even de weblog bijgewerkt. Maar volgens sommige mensen duurde dat nogal lang (hè? papa!). Ook heb ik maar eens naar huis gebeld. Eventjes vragen hoe het is in 't verre Loarne. Alles goed en welletjes. Mark hoefde niet persé z'n mama te bellen (mannen!). Maar als het goed is, hebben de moeders elkaar weer gebeld. (tis toch wat hè? Met onze kinders?)
Op aanraden van Nica (een nichtje van de kennis waar we logeren) gingen we shoppen op Union Square. De eerste paar All-stars, voor beide,zijn al binnen! Ze kosten omgerekend slechts € 30,00, das de helft van wat je er in Nederland voor zou moeten betalen. Dus we gaan later in de vakantie nog voor een ander kleurtje! Tevens heeft Mark nog een nieuwe zonnebril! (en ik ook één, maar de mijne was echt kapot!) en vonden we nog een hele leuke winkel waar, helaas voor Mark, de broeken wat te kort waren, maar joepie voor mij, hele leuke shirtjes verkochten!Dat wordt toch wat oude kleren laten verdwijnen hier! :-)

Foto's van de aankopen, en de wedstrijd, zullen morgen waarschijnlijk op de weblog verschijnen!

Snel even eten en dan op pad naar onze baseballgame!

Nico

Er zijn meerdere vakken 17. :s

Nico

[img]http://www.ticketvision.com/seatingcharts/ny-yankee%20stadium.jpg[/img]

adelie

Nicootje nicootje nicootje....

aard

Sorry Jose,maar we hebben nu veel om te lezen en te kijken. Zo schrijf je Laren in het plat. LAORNE.

Jolanda (ex zoo)

Hey Jose en Mark,

Dagelijks volg ik jullie belevenissen en echt, we zijn stikjaloers. Echt hartstikke leuk wat jullie allemaal meemaken.
De foto's lijken ook wel uit een film ofzo te komen, net echt, haha!
In ieder geval nog heel erg veel plezier daar en ik blijf jullie zeker volgen.

Groetjes,

Jolanda uit Aalt'n, dat schrijf je dus bijna hetzelfde in t plat als in t nederlands.....

maupie

Hoeveel man kunnen in het stadium?

Mooie verhalen

ga zo door

gr Mau

riette

Hoi Mark en Jose
Wat een leuke verhaaltjes schrijf je Jose. Hoe was de
baseballwedstrijd? N.Y zit er voor jullie op.
Nu dus washington. Goede treinreis.

Michel & Marja

He reizigers!

Wat leuk om jullie verhalen te lezen zeg! Duurt wel even voordat we alles hadden gelezen, we waren zelf een paar dagen weg en dus een paar dagen achter... Ik heb ook even de foto's bekeken, wat super! Nou, we houden jullie site in de gaten en we wensen jullie vanuit NL-Borne nog een hele fijne vakantie!!

Groetjes, Michel & Marja

hermien

dat lijkt mij ook wel zo'n snoepreis en dan ook nog kleren voor een spotprijs!! nog heeeel veeeel plezier verder en geniet ze!!

Harro

Ziet er super leuk uit! Ben jaloers! Even een boodschappenlijstje:
3 Levi's, 6 kg Reeses pieces, 6 kg M&M peanutbutter!, 12 groothandelverpakkingen Nutter Butter en een Cadillac :D Heel veel plezier!!

Andre en Marlies

Wat leuk dat jullie een reislogboek bij houden.
Zijn wel jaloers op jullie ! Geniet ervan.
Groetjes