Mark en José in the U.S.A.

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatiede reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wijzien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met onsmeereist!

Groetjes,

Mark en José

Reacties

Reacties

Arjen

Errug vette reis hoor! Jullie site staat genoteerd in mijn favorieten, zodat ik snel kan zien wat erg allemaal gebeurd aan de andere kant van de oceaan! Eerst zat verjaardag bij Rein!

Ajo,
Arjen

Janine

heeey familie van mij!!!
Ik zat een beetje te hyven zie ik iineens bij Jose welkom op onze reislog.. Ik ben nieuwschiierig!
Wat gaan jullie allemaal doen en wanneer?? Nou iig heel veel plezier! Maar zie jullie nog wel op omas verjaardag denk ik? :) tot snel! Liefs jullie nichtje

Karin Höfelt

Hey José en Mark

Las net het bericht op hyves.
Wat gaaf dat jullie zo'n reis gaan maken.
Ik zal het zeker in de gaten houden.
Ben benieuwd naar de verhalen en pics.

Gr. Karin

Aard Welmer

Hoi Jose en Mark.
Nu kan ik eens zien wat jullie gaan uitspoken daar in Amerika.Ik zal alles wel doorvertellen aan Astrid.
Succes en gr. Aard

Maaret

Jullie gaan ook door Maryland en misschien ook Delaware als je gaan met de trein van New York tot Washington D.C. - Ik denk het is heel grappig dat jullie gaan naar veel plaatsen in Amerika dat ik heb nooit gezien. ik hoop dat jullie vind alles leuk, de appartement van mijn moeder ook.

Vera

He Josy!!

Nog maar een kleine week en dan gaan jullie al weg!!! Nog heel veel plezier met de voorbereidingen!!! en ik ben heel erg benieuwd naar jullie reisverhalen als jullie er éénmaal zijn!!!

Heel veel plezier!!!!

Veel liefs en dikke kus Veer

Joske

Veel plezierrrrrrrrrr en goede reis!!!!

berry

Hai zoon, ik hoop dat je samen met mijn schoon-dochter een hele fijne tijd zult beleven. Geniet maar van elkaar en van Amerika. Nog de groetjes van Oma en Opa. Tante Ans zal jullie ook nog berichten.

GROETJES VAN PA

Mark

Heej vader,

Ja het komt helemaal goed.. Oma had me vrijdag al even gebeld om fijne vakantie te wensen, ze vroeg nog of ik langs zou komen maar dat red ik niet.
Let jij een beetje om mama en karin?? En ome Bart natuurlijk :):)

Nou geniet van je WEEK vakantie!!

Mark

@ Mark en Barry

Kanton Apeldoorn... de grootste familie van Nederland!!

riëtte

Hoi Mark en Jose.
Jullie vakantie is nu werkelijkheid. Je bent in New York.
Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
Jullie zullen vanavond na het etentje wel vroeg het bed
induiken. Was de douane in N Y erg streng?
Hoor wel van julie.
Groetjes

Elles & Joyce

Hey,
Alles goed daar?
Ik heb de paarse vers gevonden,
hij lag in Joyce fietstas.

Xxxjes Elles & Joyce

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!