Mark en José in the U.S.A.

Het is nu 8 uur 's avonds...

hier in Lake Havasu City, Arizona en het is nog steeds 106º F. Dat is ongeveer 41º Celcius!
Vanmiddag zaten we op 113, wat op 45º celcius uitkomt. Moet je nagaan hoe het afkoeld.. (Niet dus..) Na een vreselijk warme rit waarbij ze een paar litertjes zweet zijn verloren zijn we in dit leuke plaatjes aangekomen. Ze zijn hier in de 'ban' van de Londen Bridge. De orginele brug die over de Theems lag is in 1968 verkocht aan een Amerikaan diede brugin stukken liet verschepen en hem hier weer in elkaar zetten. Ze hebben er allerlei leuke typisch engelse huisjes bijgezet als een echte trekplijster. Morgenvroeg gaan we er nog even kijken, want vanmiddag was het met de 45 graden gewoon niet te doen!

Eerst nog even over de vorige dagen:

Dag 21

Het stukje van Flagstaff naar de Grand Canyon viel inderdaad wel mee. Gisteren kwamen we na een kort ritje aan in het plaatsje Tusayan. Een dorpje, bestaande uit hotels en restaurants (en misschien ook nog wat bewoners die allemaal in de toeristensector werken), vlak voor de ingang van de Grand Canyon. Ingecheckt in ons Best Western Hotel en ons geïnstalleerd in onze kamer. Vanuit ons hotel in Flagstaff had ik wat foldertjes meegenomen van leuke bezienswaardigheden rond de Grand Canyon. Wat voor iets leuks het is is nog eventjes geheim maar lees je hieronder wel! Via internet boeken wilde niet meer lukken omdat we zo last-minute waren, maar gelukkig kon de congiërge van ons hotel nog iets voor ons regelen!
De rest van de avond heeft Mark een beetje computerspelletjes zitten spelen en ik ben druk geweest met zwemmen en de was doen! Iedereen bleef dit keer bij zijn wasje zitten, dus heb ik maar een boek gehaald en netjes gewacht tot de was klaar was. (Niet dat er van lezen veel kwam want ik werd mijn oren van mijn hoofd gevraagd over 'the Netherlands' door allerlei Amerikanen! (die trouwens erg jaloers waren op ons aankomend Hawaïï tripje! woeh!)) We zijn vroeg gaan slapen want we moesten al om 7 uur aan het ontbijt zitten!

Dag 22

Na een lekker ontbijtje, nog nooit zo'n uitgebreid gratis ontbijt gehad!, reden we naar het vliegveld want:
We hebben een helicoptervlucht gemaakt!!
Hoe cool!! Samen met een koppen uit Singapour en piloot Philip hebben we boven de Grand Canyon bovengevlogen en hadden het beste uitzicht over de canyon die je maar kan krijgen! Drie kwartier en 100 foto's later kwamen we weer terug op het vliegveld.
De helicoptervlucht was zeer de moeite waard, als iemand deze kant op gaat moet ie dit zeker doen! Later op de middag zijn we het park nog ingeweest met de auto, maarnergens hebben we zo'n mooit uitzicht kunnen vinden dan vanuit de lucht!

De foto's volgen nog want nu ik dit typ is het te warm om iets uit te voeren en ga weer lekker op bedje liggen met de airco aan! (echt waar, met 40 graden 's avonds wil je gewoon niet anders!)

Reacties

Reacties

Rein

Heee... een helicoptervlucht, wat gaaf! Die foto's ben ik echt benieuwd naar. Hier is de hitte inmiddels weer even gaan liggen, maar er zijn inmiddels alweer genoeg mensen die op Dries Roelvink lijken. Wil het mikken met het fototoestel al een beetje zonder display?

Enjoy,

Rein

Nynke

Hey dat klinkt erg cool!! Als ik ooit in de buurt ben is dat zeker een goed plan!! Have fun eh!! :-) xxx

Lesley

Hey Jos en Mark,

Zo te lezen hebben jullie het super naar jullie zin en zien jullie ontzettend veel!!
Lekker blijven genieten van alle mooie dingen die jullie mee maken! Ik blijf jullie verhalen volgen!! Ik vermaak me kostelijk bij het lezen, je kan alles zo heerlijk op z'n Jose's opschrijven!!

xxx

Linde

Hey!
Wat n super coole foto's zeg! Vooral van de laatste dagen. Kword nu echt jaloers op jullie reis! Heel veel plezier nog, geniet dr van!
xxx

Nel

Via het AA forum gelezen dat je een helicoptervlucht hebt gemaakt. Welke hebben jullie precies gedaan ?

Er zijn er zoveel en ik wil niet later spijt hebben dat ik de verkeerde heb genomen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!