Mark en José in the U.S.A.

Mahalo!

We zitten nu in de lobby van ons hotel te wachten op de shuttle die ons naar het vliegveld gaat brengen. Nog 17 uurtjes vliegen en wat tijdverschil en dan zijn we al weer thuis! De tijd is echt omgevlogen! Het was echt een geweldige vakantie! We hebben echt ontzettend genoten! De laatste dagen hier op HawaïÏ hebben voornamelijk op het strand doorgebracht en hebben hier en daar een beetje geshopt. (We hebben onszelf getrakteerd op een nieuw horloge!)

Even wat vakantie-feitjes op een rij:

2444 mijl (3933 km.) hebben we rondgescheurd met onze auto
17 verschillende hotels (of motels, of hutjes) hebben we aangedaan
7 keer hebben we (maar) bij de Mcdonalds gegeten
14 keer (ongeveer) hebben we hamburgers gegeten
12 keer (ongeveer) hebben we pizza gegeten
2 keer (ongeveer) hebben we biefstuk gegeten
Ons favoriete onderwerp waar we het over hebben gehad is: (je raad het al) Eten!
Slechts 1 coktail achter de kiezen
Met de komende vluchten erbij zijn we7 keer opgestegen vanaf een vliegveld (waarvan 1 keer met een helicopter)
Met de komende vluchter erbij zijn we 7 keer geland vanaf een vliegveld (waarvan 1 keer met een helicopter)
In totaal hebben we gebruikt gemaakt van10 verschillende vervoersmiddelen
(voeten, fiets, auto, bus, trein, metro, tram, boot, helicopter en vliegtuig)

Zo zijn er nog vast heel veel feitjes te noemen, maar daar beginnen we maar niet aan!

Mahalo (bedankt in het Hawaïïaans) voor de belangstelling via mailtjes, smsjes en natuurlijk reacties onze weblog!

Groetjes Mark en José

Reinier

He mensen,

gaat erg snel he. Als je een week weg gaat is 2 weken lang, als je 2 weken weggaat is 5 weken lang..het houdt niet op. Goede terugreis!

Arjen

Hey!

Het was leuk om al jullie verhalen te lezen! Wat een belevenissen of is het één grote belevenis? Goede terugreis en tot snel! nog één keer opstijgen en één keer landen.

Ajo
Arjen

mau

de laatste berichtjes, de laatste mailtjes, de rust is er niet meer, er moet weer gewerkt worden....

Leuk om te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben

Tot Snel

gr Mau

francisca

heyyy mark en jose,

Wat hebben jullie een gewelgige reis gemaakt superrrr leuk om te lezen.Ik heb van ellen jullie website gekregen.Erg leuk geschreven hoor.Ik heb alles even doorgelezen en natuurlijk de foto's gekeken.
Goede reis naar huis en mark tot binnenkort want je haar zal wel als kool gegroeit zijn.

groetjes francisca